Google

čtvrtek 20. prosince 2007

Nové ceny zemědělských pozemků.

Ministerstvo zemědělství vydalo vyhlášku č.427/2009 Sb. o stanovení seznamu katastrálních území s přiřazenými průměrnými základními cenami zemědělských pozemků.

Stanoví se seznam katastrálních území s přiřazenými průměrnými základními cenami zemědělských pozemků evidovaných v katastru nemovitostí v druhu pozemku orná půda, chmelnice, vinice, zahrady, ovocné sady a trvalé travní porosty:
1), odvozenými z bonitovaných půdně ekologických jednotek zemědělských pozemků, jejichž ceny stanoví zvláštní právní předpis

2). Seznam katastrálních území je uveden v příloze této vyhlášky.

Hledání ceny

Vyhláška nabývá účinnosti 1.ledna 2008

7 komentářů:

  1. Vyplňuji formulář daně z nemovitosti a moc mi přiložený ceník průměrných cen zemědělských pozemků pomohl, díky!!!!Nikde jsem aktuální nemohla najít....

    OdpovědětVymazat
  2. Také mi seznam moc pomohl. DĚKUJI!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. I já děkuji, ušetřili jste mi telefonování.
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc, pomohli jste!

    OdpovědětVymazat
  5. ani nevíte jak mě jste pomohl.
    Platit daně to máme, ale z čeho je vypočítat již ne.
    Vřelé Díky

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za cenu pozemků.

    OdpovědětVymazat
  7. ceny pozemků dle katastrálních území najdete na www.farmy.cz.

    OdpovědětVymazat