Google

sobota 29. března 2008

Předčasný apríl v ČT.

Jako hlavní diskutující Událostech ČT byli pan Novák z dopravní policie a pan Šprynar z vedení sdružení dopravců.


Veřejnost se dozvěděla věci, které opravdu netušila: Řidiči kamionů mají v autech omezovač rychlosti, a to na 85 km v hodině. Na dálnicích a rychlostních komunikacích jezdí zcela profesionálně a slušně a nehavarují. Policie na všech kritických úsecích řidiče kamionů kontroluje a přísně postihuje za přestupky.

Měření na mýtných branách je nekalibrované /!/ a proto se jím nikdo zabývat nebude. Pověsti o závodění na dálnicích se nezakládají na pravdě. Že by se předjížděly dva či tři kamiony najednou jsou pouhá pomluva bez důkazů a nemravný hon na kamionovou dopravu.

Jsou to fajn kluci, mají psychologické testy (neuplacené), některým je už víc než dvacet let. Mají tedy nejlepší předpoklady řídit výkonem předimenzovaný automobil vážící často přes dvacet tun.

Nejsou sice vyučeni automechaniky, ani nemají za sebou vojnu, kde jejich předchůdci se dva roky museli na řidičák tvrdě učit a za každý přestupek si vyslechnout nemilosrdný ortel velitele (minimálně zákaz vycházek), ani mnohaletou praxi na nějvětších šuntech v ČSAD, ani kvůli jízdám do zahraničí nemusejí vstupovat do strany a vyplňovat několikastránkové dotazníky pro zvláštní oddělení. V dnešním světě je přece všechno jednoduší, rychlejší a především chytřejší.

Není sice den, aby v rozhlasových zprávách nebyla nehoda způsobená kamionem. Ale to jsou novinářské kachny... pan ředitel Šprynar jasně říká, že je to pomluva.

Shrňme diskusi na ČT ! Řidiči kamionů nehody nezpůsobují, jezdí maximálně osmdesát pět kilometrů v hodině, řidiči jsou odpočatí a psychologicky otestovaní a vyzrálí jedinci.
Apríl !!!

(F.Novotný, 26.3.2008)

Žádné komentáře:

Okomentovat