Kabriolet Audi A3 zůstal věren klasické škole otevřených vozů. Ingolštatští konstruktéři mu pro případ nepříznivého počasí nedali ocelovou helmu, ale elegantní stahovací látkový baret, podobný tomu ze slavných českých velorexů.
Střechu je možné stáhnout do kufru, který i tak s objemem 674 litrů zůstává dost velký. Přitom zadní sedačka nemusí putovat kupředu. Zakrytí nebo odkrytí vozu je při třicetikilometrové rychlosti otázkou devíti vteřin. Střechu je možné si vybrat: buď poloautomatickou nebo lepší akustickou, které se při posunování není třeba ani dotknout prstem.
Čtyřválcový čtyřtakt je základem A3 Cabrio. Nejsilnější benzinový Top-motor s přímým vstřikováním paliva má výkon 200 k. Zrychlení vozu na 100 km je za 7,3 vteřiny, maximální rychlost 231 km za hodinu. Nejslabší dieslový motor, který je do vozu montován, má výkon 105 k a průměrnou spotřebu 5,1 litru. Pro průměrně spěchajícího řidiče se nejlépe hodí diesel o výkonu 140 k nebo benzinový motor 160 k.
Rozsáhlá plastická operace Cabrio A3 skončila. V řadě nových rychlých vepřů to ovšem není zpátečník ani velký trpaslík. Tento vůz čeká na jaro 2008, na chvíli, až počasí umožní stáhnout střechu.
úterý 4. prosince 2007
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat