Google

pondělí 17. března 2008

Zaslechnuto v Julinkově čekárně (10).

Přijdu do čekárny na kontrolu po týdnu angíny, slušně pozdravím odložím si a čekám.
Než jsem se vydal k lékaři, ujistil jsem se telefonicky sestry, zda mohu přijít. Měl jsem jít na odběry krve a moči, měření tlaku a výtěr krku.

Čekám a čekám, jsem na správném místě, jsem přece v čekárně. Nad hlavou mně běží nekonečná smyčka pořadů o zdraví a nejlepší zdravotní obuvi od firmy Baťa. Tuto smyčku od firmy MEDIAPHARMA, a.s. jsem už viděl několikrát dokola a to jsem teprve po třetí v čekárně. Přání moderátorky nekonečné smyčky se nevyplnilo. Čas v čekárně neubíhal rychle, řekl bych, že se zastavil.

Sestra ani nevystrčila hlavu z ordinace. Nevěděli jsme zda je lékař v ordinaci, lidi v čekárně začali lamentovat, protože se dozvěděli, že jsou vsichni objednaní na 8:00 hod. a ono už je 8:45 hod. a nic se neděje. Maminka v sedmém týdnu těhotenství inhalovala bacily od pacientů a na radu sestry přes mobilní telefon se odebrala na chodbu a ve stoje čekala a čekala, co se bude dít dál. Pacienti v čekárně už všichni vstali a stáli v hloučku u dveří ordinace a přetláčeli se až se dveře otevřou a ono stále nic. Někteří čekají už od 7:00 hod. Jeden řidič, který přivezl svou maminku na kontrolu, byl už dvakrát koupit parkovací lístek. Na třetí pokus to vzdal. Oba odešli z čekárny.

Po hodině a patnácti minutách beru bundu z věšáku a vzdávám to. Bolí mě v krku, kašlu a v kapsičce od košile se mně v ampule zahřívá moč. Sedím tu na lačno, mám hlad už od 6:30 hod. Druhá antibiotika nezabrala a těšil jsem se, že výtěr v krku mně pomůže určit léčbu. Vypěstovat kultutru bacilu, ale nějakou dobu trvá. Třeba tu bolest vydržím, jsem přece chlap. Ne? Spolupacienti čekající v čekárně se mně ptají, zda budu měnit lékaře. Odpovídám, že asi ano, ale spíš by potřebovala vyměnit neschopná sestra. Po pěti letech nepotřebě lékaře je to ŠOK. Mám přijít ve čtvrtek tj. za tři dny na 6:30 (M.Doubrava)

Žádné komentáře:

Okomentovat