Google

čtvrtek 24. dubna 2008

Zaslechnuto v Julinkově čekárně (17).

Předpokládala jsem,že se dostanu k lékařce, která mě na vyšetření poslala, ale sestřička mě poslala místo k lékařce vlevo, která mě dostala do své péče, k lékařce vpravo, která mě ve své péči dosud neměla, to znamená, že celé to počáteční vyšetření začalo znovu, nebylo mi zrovna po chuti opakovat dokola co už jednou řečeno bylo a navíc potřebné už bylo přece v počítači a mimo jiné ji vůbec nezajímaly výsledky z vyšetření, která jsem absolvovala.

Připadala jsem si jako horká brambora kterou sestřička z levého talíře přehodila na talíř pravý. Náhoda nebo úmysl ? Další den jsem měla absolvovat další sjednané vyšetření a zase komplikace. Na doporučeném pracovišti o mě nevěděli a byla jsem odkázána na pracoviště v nemocnici , tam se zase divili co tam dělám, když doktor není přítomen a má službu až za hodinu.

Nakonec jsme se s ošetřovatelem, který se snažil nemilou situaci nějak urovnat, dohodli na jiném termínu. A zase jsem si připadala jako ta horká brambora. Můj syn mě už čtrnáct dní trpělivě vozí po různých zdravotnických zařízeních ( získal tak perfektní přehled o jejich existenci a umístění),stojí ho to čas i peníze , dělá to pro mě rád, jen mě mrzí, že kvůli nějakému přihrávání pacientů mezi zdravotníky ztrácí celý den zbytečně. Za poplatky se rapidně zhoršila organizace.
Nemělo by to být naopak?

Žádné komentáře:

Okomentovat