Google

středa 2. července 2008

České dráhy utrpěly zpoždění vlaku.

"České dráhy zvažují, zda budou Federaci strojvůdců žádat o náhradu škod, které vznikly při stávce 24.června 2008." Po přečtení této zprávy jsem se musel upřímně rozesmát, jaké hlouposti tropí život - v tomto případě České dráhy.

V dnešním vedru jsem spěchal k vlaku, uřízený a zpocený jsem před polednem vpadl do vagónu, několik minut před oficiálním odjezdem, šťastný, že jsem to stihl. Během utírání potu jsem zaslechl hlášení, že rychlík z Prahy bude asi 10 minut opožděn.

To znamená, že na něj budeme nejméně deset minut čekat, uvědomil jsem si. Tak jsem spěchal zbytečně. Hlasatelka nádražního rozhlasu nelenila a vždy po několika minutách oznamovala, "Rychlík z Plzně bude o 10 deset minut opožděn." "Osobní vlak z Českých Velenic bude asi 10 minut opožděn." "Osobní vlak z Horního Dvořiště bude 10 minut opožděn".

Proč v jízdních řádech u každého vlaku rovnou příjezdy a odjezdy neposunou o 10 minut? napadlo mě. Měl bych to dráze dát jako zlepšovací návrh.

Nestačilo čekání 10 minut, můj vlak vyjel o téměř půl hodiny později. Po příchodu domů jsem zapnul počítač, a hle - ČD by chtěly uhradit škody za zdržení vlaků, způsobené stávkou strojvůdců ( kterou 24.června většina cestujících zřejmě ani nezpozorovala).

Žádné komentáře:

Okomentovat